Cum distrugi mii de hectare de padure si scapi basma curata. Acuzat ca a taiat ilegal mii de hectare de padure in Maramures, Vasile Coman, unul dintre oamenii de afaceri controversati din Transilvania, a fost sanctionat cu amenzi modice, anulate ulterior de instantele de judecata. Profiturile obtinute din afacerile cu cherestea au fost uriase. De 10 ani, industria lemnului din zona Viseu de Sus - Maramures - este concentrata in mana lui Vasile Coman, zis Varzaru, un afacerist abonat la contracte cu bani publici. Firmele lui Coman au defrisat mii de hectare in aceasta zona, considerata un adevarat „Triunghi al Bermudelor" in care nu dispar avioane si nave maritime, ci paduri intregi. Integral in Romania Libera.
Portiuni din autostrada vor costa si 50 de milioane de euro/km. Un viaduct al Bechtel, blocat de sondele Petrom. Chiar daca ministrul transporturilor, Radu Berceanu, se “plange” ca nu are bani pentru drumuri, in Romania se construiesc cele mai scumpe autostrazi din lume. Poate tocmai de aceea ele nu se finalizeaza niciodata. Surse avizate ne-au declarat ca un viaduct de pe autostrada Transilvania, cu tot cu prelungirea acestuia, in lungime de circa 6 km, de pe tronsonul Suplacu de Barcau-Bors, costa aproximativ 300 de milioane de euro. Desi lucrarile de pe tronsonul 3C Suplacu de Barcau-Bors sunt conservate, consultantul Egis taie factura, in fiecare luna, de circa 70.000 de euro. Lucrarile la segmentul bihorean Suplacu de Barcau-Bors al autostrazii Transilvania sunt abandonate. Conform contractului dintre Bechtel si Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), soferii ar fi trebuit sa circule, de la inceputul lunii martie, pe cei 64 km de autostrada dintre Suplacu de Barcau si Bors. Integral in Puterea.
Oradea, primul oras liber de maidanezi. Un ONG din Oradea a reusit, in cinci ani, sa reduca numarul maida