Bucurestiul este confundat din nou cu capitala Ungariei, de aceasta data intr-un articol din presa britanica, avand ca subiect fotografiile realizate de un artist vizual in mijlocul unor familii care traiesc la periferia orasului.
Chiar daca se specifica faptul ca subiectii imortalizati, care traiesc intr-o saracie lucie, isi duc traiul pe Calea Vacaresti, potrivit cotidianului The Telegraph, aceasta s-ar gasi in Budapesta.
Confuzia se risipeste insa pe parcursul articolului, orasul fiind numit, in cele din urma, Bucuresti.
Cat despre fotografiile realizate in 2003 de Alfredo D'Amato, acestea infatiseaza un Bucuresti cenusiu, postcomunist, in care patru familii de "cocalari" - cum ii numeste artistul, folosind un termen autohton, intraductibil -, care n-au dupa ce bea apa, reusesc sa treaca peste greutati si isi gasesc chiar resurse pentru a procrea, in timp ce supa de pui fierbe pe o soba mica, copiii "frumosi si fragili" mananca paine goala, iar rufele insirate pe o sarma se usuca la soare.
Bucurestiul este confundat din nou cu capitala Ungariei, de aceasta data intr-un articol din presa britanica, avand ca subiect fotografiile realizate de un artist vizual in mijlocul unor familii care traiesc la periferia orasului.
Chiar daca se specifica faptul ca subiectii imortalizati, care traiesc intr-o saracie lucie, isi duc traiul pe Calea Vacaresti, potrivit cotidianului The Telegraph, aceasta s-ar gasi in Budapesta.
Confuzia se risipeste insa pe parcursul articolului, orasul fiind numit, in cele din urma, Bucuresti.
Cat despre fotografiile realizate in 2003 de Alfredo D'Amato, acestea infatiseaza un Bucuresti cenusiu, postcomunist, in care patru familii de "cocalari" - cum ii numeste artistul, folosind un termen autohton, intraductibil -, care n-au dupa ce bea apa, reuse