Sătul de imaginea creată în urma emisiunii „Mănânc, deci exist”, Chişu a regizat în 12 zile primul său lungmetraj şi pregăteşte alte două. Sursa: Codrin Prisecaru
După ce a realizat că „îngrozitor de mulţi oameni îl percep doar ca pe om de televiziune, ca prezentator al emisiunii culinare „Mănânc, deci exist” şi că au uitat complet de „Noaptea devoratorilor de publicitate” sau de „show-urile de stand up comedy” pe care le-a făcut, după cum explică Dan Chişu într-un interviu pentru EVZ, acesta revine în atenţia publicului cu primul său lungmetraj în calitate de regizor, „WebSiteStory”. Până în toamnă va mai duce la bun sfârşit alte două filme, dar şi un serial de comedie, în calitate de producător.
„Este un film comercial”
„Filmul s-a născut într-un timp foarte scurt (12 zile), o întreagă echipă fiind disponibilă la momentul respectiv pentru că noi voiam să facem un alt proiect care a eşuat în ultimul moment. Este vorba despre filmul «Ursul», care deşi a primit nota 10 la scenariu, din cauza faptului că nu am avut un producător cu punctaj maxim, am pierdut finanţarea. Şi fiindcă totul era pregătit pentru filmare, am zis să facem altul. Aveam eu o idee mai veche despre «generaţia 18 ani» care îşi postează pe internet de la partidele de sex oral din toaletele şcolilor până la te miri ce nebunii, un film care porneşte de la întrebarea «Internetul este înger sau demon?»”, a explicat Chişu.
Cât despre părerea sa în ceea ce priveşte reacţia criticilor, Chişu mărturiseşte că, deşi este foarte posibil să-i „sară toţi în cap”, a realizat ceea ce şi-a propus. În schimb, speră ca părinţii să înţeleagă mesajul filmului. „Dacă acum câţiva ani, un copil de 18 ani s-ar fi dus la părintele lui să-i spună că are o problemă, poate părintele ar fi intuit ceva, însă acum nu mai are nicio şansă, pentru că decalajul este foarte mare, iar intern