Veniturile operatorului de telecomunicaţii mobile, Orange România, au scăzut în primul trimestru al acestui an cu 10,1%, la aproximativ 237 milioane de euro, faţă de cele 264 de milioane de euro încasări înregistrate în intervalul similar din 2009, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri, redacţiei. La 31 martie 2010, Orange avea 10,809 mil. clienţi în România, în creştere cu 7% faţă de perioada similară a anului precedent. Numărul clienţilor Orange România a scăzut uşor în primele trei luni ale anului, comparativ cu nivelul de la sfârşitul lui 2009, când compania avea 10,995 mil. utilizatori. Venitul mediu anualizat pe utilizator a fost de 88 de euro în T1 al acestui an, faţă de 114 euro la finele perioadei corespunzătoare din 2009, respectiv 92 euro la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut.
Veniturile operatorului de telecomunicaţii mobile, Orange România, au scăzut în primul trimestru al acestui an cu 10,1%, la aproximativ 237 milioane de euro, faţă de cele 264 de milioane de euro încasări înregistrate în intervalul similar din 2009, se arată într-un comunicat al companiei, remis ieri, redacţiei. La 31 martie 2010, Orange avea 10,809 mil. clienţi în România, în creştere cu 7% faţă de perioada similară a anului precedent. Numărul clienţilor Orange România a scăzut uşor în primele trei luni ale anului, comparativ cu nivelul de la sfârşitul lui 2009, când compania avea 10,995 mil. utilizatori. Venitul mediu anualizat pe utilizator a fost de 88 de euro în T1 al acestui an, faţă de 114 euro la finele perioadei corespunzătoare din 2009, respectiv 92 euro la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut.