SAP, cel mai mare producător mondial de software pentru afaceri, este cel mai valoros brand din Europa, conform studiului anual BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown. Millward Brown a evaluat valoarea brandului SAP la 24.291 miliarde dolari, în creştere cu aproape un miliard de dolari faţă de valoarea din 2009, de 23,615 miliarde dolari SUA, pe baza datelor din piaţă disponibile public. Astfel, dacă anul trecut, SAP ocupa locul 4 pe Europa, după Vodafon
SAP, cel mai mare producător mondial de software pentru afaceri, este cel mai valoros brand din Europa, conform studiului anual BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands realizat de Millward Brown.
Millward Brown a evaluat valoarea brandului SAP la 24.291 miliarde dolari, în creştere cu aproape un miliard de dolari faţă de valoarea din 2009, de 23,615 miliarde dolari SUA, pe baza datelor din piaţă disponibile public.
Astfel, dacă anul trecut, SAP ocupa locul 4 pe Europa, după Vodafone, Nokia şi BMW, acum este pe primul loc în Europa, înaintea BMW (21,8 miliarde dolari), Luis Vuitton (19,78 miliarde dolari) şi Santander (18 miliarde dolari). La nivel mondial, în categoria „companii de tehnologie” SAP şi-a conservat locul 8, cu o creştere a valorii brandului de 3%.
Acesta este cel de-al cincilea studiu anual privind valoarea brandurilor globale.
Studiul BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands dat publicităţii la sfârşitul lunii aprilie de Millward Brown a fost realizat în urma studierii mai multor mii de branduri din 30 de ţări şi s-a bazat pe mai bine de un milion de interviuri detaliate cu consumatori obişnuiţi.
SAP este liderul mondial în furnizarea de soluţii software pentru afaceri. Astăzi, SAP are peste 43.400 de clienţi în mai mult de 120 de ţări. Aplicaţiile SAP acoperă o gamă largă de soluţii, de la cele proiectate pentru companii mici şi