Magazine precum Luis Vuitton, Tiffany's sau Hermes s-au grăbit să-şi deschidă magazine în metropola chineză, pentru a coincide cu deschiderea expoziţiei
Cererea pentru astfel de produse este în continuă creştere în China
Producători de haine şi accesorii de lux precum Luis Vuitton, Cartier sau Hermes s-au grăbit să-şi deschidă magazine în Shanghai, pentru a coincide cu deschiderea Shanghai World Expo. Aceştia au fost mânaţi în principal de cererea pentru produse de lux, care este într-o continuă creştere în China.
Spre exemplu, Coach, faimosul brand de genţi de lux a deschis recent un magazin pe arhicunoscuta stradă Huaihai, echivalentul Căii Victoriei din Bucureşti, în timp ce Luis Vuitton, Tiffany & Co, Cartier şi Ermenegildo Zenga şi-au deschis magazine în metropola chineză cu doar câteva zile înainte de deschiderea expoziţiei. Faimosul brand Hermes va completa şi el lista în viitorul apropiat.
Deschiderile sunt punctul culminant al unui program de trei ani stabilit pentru strada Huaihai de către reprezentanţii districtului Luwan. Strada, cunoscută pentru îmbinarea influenţelor arhitecturale chinezeşti cu cele europene a trecut prin câteva transformări arhitecturale. "Vrem să combinăm zona cu magazine de lux cu cea de restaurante pentru înalta clasă", a declarat, pentru China Daily, Zhu Hong, deputat în districtul Luwan.
De aceeaşi părere este şi Sylvia Au Yeung, directorul Tiffany & Co China."China este în momentul de faţă una dintre cele mai importante pieţe pentru brandurile de lux", a spus Yeung, care a adăugat că "odată cu finalizarea proiectului cartierul şi districtul vor fi şi mai bine cotate".
Chanel participă la Shanghai Expo
Renumitul brand de parfumuri şi accesorii de lux, Chanel, a lansat o colecţie specială cu ocazia Shanghai World Expo. Colecţia este compusă din accesorii şi bijuterii