Încă 50.000 de tichete valorice! Acesta este răspunsul guvernului Boc la problemele industriei auto româneşti aflată în plină criză. Soluţia, simplă şi rapidă, anunţată de premier şi de ministrul mediului, Laszlo Borbely, în faţa unei săli pline cu oameni care îşi văd afacerile în care au investit timp, bani şi suflet ducându-se pe apa Sâmbetei nu a fost întâmpinată cu uralele aşteptate. Doar ici-colo câteva palme s-au izbit anemic una de alta. Zeci de comercianţi
Încă 50.000 de tichete valorice! Acesta este răspunsul guvernului Boc la problemele industriei auto româneşti aflată în plină criză. Soluţia, simplă şi rapidă, anunţată de premier şi de ministrul mediului, Laszlo Borbely, în faţa unei săli pline cu oameni care îşi văd afacerile în care au investit timp, bani şi suflet ducându-se pe apa Sâmbetei nu a fost întâmpinată cu uralele aşteptate. Doar ici-colo câteva palme s-au izbit anemic una de alta. Zeci de comercianţi şi producători de maşini şi componente aşteptau ca Emil Boc să le asculte păsurile şi să vină cu soluţii viabile. Pentru toate problemele legate de legislaţia ambiguă, infrastructura deficitară, accesul aproape imposibil la finanţare, birocraţia fără limite, taxele şi impozitele împovărătoare sau reglementările heirupiste schimbate după ureche, reprezentanţii Guvernului par a avea un sigur răspuns: „suplimentăm programul Rabla. Şi facem şi-o comisie“. Asta ar trebui să fie, după cum spunea şi unul dintre cei prezenţi la eveniment, un fel de medicament care vindecă orice boală. Numai să aibă Guvernul suficiente folii, acum când situaţia din sănătate e cel puţin la fel de neagră precum cea din companiile cărora li se pune sechestru pe strungurile care până mai ieri aduceau milioane de euro statului sub formă de taxe şi impozite.
Culmea este că, până şi panaceul „Rabla“ pare a fi, deocamdată, doar un antinevralgic dat unui bolnav în