- Diverse - nr. 538 / 1 Mai, 2010 O cititoare a ziarului nostru s-a prezentat la redactie pentru a ne relata o situatie cu care, este adevarat, nu ne intalnim zilnic, situatie care a facut-o sa treaca de la starea de disperare la cea de bucurie, datorita unui om cinstit. De fapt, ce s-a intamplat. Doamna in cauza a calatorit, in dimineata zilei de 22 aprilie a c., cu un autobuz de calatori apartinand Societatii de transport " Siletina", pe ruta de calatori nr. 26 din municipiul Targu-Mures. Dupa ce a coborat din autobuz la destinatie, dupa circa o jumatate de ora a vrut sa dea un telefon, dar, stupoare, ia telefonul de unde nu-i. Telefon care, precizeaza cititoarea, este pe abonament si nu pe cartela. Disperata, s-a gandit la toate posibilitatile prin care acesta putea disparea. In final, s-a decis sa-si apeleze propriul telefon de pe un altul. Zis si facut. Nu mare i-a fost mirarea cand, de pe telefonul sau, la apel i-a raspuns un barbat care, dupa ce a aflat ca apelanta este proprietara telefonului, i-a comunicat ca dansul este soferul autobuzului de pe linia 26, si ca doamna poate veni in oricare statie pentru a-i fi restituit aparatul. Asa a si procedat, si, bucuroasa pentru ca a reusit sa-si recupereze telefonul, doamna a dorit, drept multumire, sa-i ofere conducatorului auto o suma de bani, "asa, pentru o bere, doua". A fost refuzata ferm, asa ca doamna s-a gandit ca ar fi un gest frumos din partea ei sa faca publica atitudinea soferului, adresand, si pe aceasta cale, multumiri domnului Gidofalvi, asa il cheama pe sofer, pentru cinstea si corectitudinea de care a dat dovada, cat si conducerii Societatii "Siletina", pentru ca are astfel de angajati. T.T. - Diverse - nr. 538 / 1 Mai, 2010 O cititoare a ziarului nostru s-a prezentat la redactie pentru a ne relata o situatie cu care, este adevarat, nu ne intalnim zilnic, situatie care a facut-o sa treaca de la