În data de 26 aprilie, magazinul Carrefour Express din cartierul Gării a fost închis. Fără surle şi trâmbiţe ca în urmă cu doi ani, la deschidere, când fostul hipermarket Artima a fost preluat de concernul francez.
Băimărenii care locuiesc în cartierul Gării sunt nemulţumiţi de faptul că pe uşă nu scrie clar că marketul a fost închis definitiv. „Pe uşă, scrie atât: «Vă informăm că, începând cu data de 26 aprilie, magazinul este închis». Păi, e închis pentru câteva zile, e inventar sau e lacătul pus pe uşă definitiv?", întreabă Georgeta Sandu. De altfel, femeia a primit la Bucureşti un card de consum Carrefour în valoare de 2.000 de lei cu care, spune ea, cei de la Carrefour Express din Baia Mare nici nu ştiau cum se lucrează, cu toate că programul exista în calculator. „Tot eu am sunat la Bucureşti, pentru a putea utiliza cardul şi în Baia Mare", explică Georgeta Sandu.
„Puteau să-şi anunţe clienţii"
„Eu de aici cumpărat în fiecare dimineaţă pâinea şi laptele pentru copilul meu. Foarte urât că nu şi-au anunţat clienţii că au închis definitiv!", consideră Mariana Bejan, o clientă fidelă Carrefour Express din cartierul Gării. „Am venit azi să facem cumpărăturile pentru o ieşire la iarbă verde. Doar e 1 Mai. Carrefour e cel mai aproape de noi, nici nu am ştiut că a închis. Acum, putem fugi prin tot oraşul, pentru a găsi de toate într-un singur loc", se revoltă şi Adrian Marcu.
Reprezentanţii Carrefour România refuză să dea explicaţii
Contactaţi telefonic, reprezentanţii lanţului de magazine Carrefour din România au refuzat să dea explicaţii. Reporterii „Adevărului de Seară" au încercat timp de trei zile să obţină o poziţie oficială din partea managementului Carrefour România cu privire la magazinul din Baia Mare, însă s-au izbit de refuzuri şi amânări. „Cei de la marketing sunt plecaţi momentan, vă sfătuim să trimiteţ