„Adevărul de Seară" lansează provocarea introducerii „City break" la Braşov. Pentru a cheltui eficient banii publici, marile oraşe europene s-a concentrat pe organizarea de evenimente în weekend-uri.
Astfel, pachetele turistice care sunt vândute de tour-operatori, conţin şi bilete la evenimentele respective, gândite împreună cu comunitatea de afaceri locală, şefii instituţiilor de cultură etc. „Se poate aplica şi la Braşov acest concept, dar trebuie să se aşeze la aceeaşi masă mai multe părţi implicate. Putem să gândim un astfel de plan, cu aplicare începând de anul viitor, dacă toată lumea este interesată de acest aspect", a răspuns primarul George Scripcaru provocării lansate de „Adevărul de Seară", care a precizat că „dezvoltarea turismului depinde de infrastructură", municipalitatea având mai multe obiective în derulare.
CITEŞTE ŞI:
Primarul Braşovului: „Criza n-a blocat, doar amână finalizarea investiţiilor“
George Scripcaru, primarul Braşovului: „CET este un blestem pentru Braşov"
Cum deblocăm Poiana?
„Odată cu reactualizarea planului urbanistic din Poiana Braşov, am realizat două studii de fezabilitate pentru transportul pe cablu, cu pornire din Gara Braşov sau Bartolomeu. Este în faza de proiect. Problema este finanţarea: căutăm şi parteneri privaţi, dar am depus dosarul şi pentru finanţare şi la PID (Planul Integrat de Dezvoltare), pe axa de turism, care se justifică având în vedere traficul şi accesul în staţiune", a precizat edilul.
Cel mai mare proiect de dezvoltare turistică din ţară vizează Poiana Sticlăriei. Nu este vorba doar de terenul de golf şi şcoala de tennis, ci şi de construirea de noi pârtii. „E un proiect făcut de austrieci, pe programul lansat de pe vremea când era ministru Damn Matei Agathon, preluat de la Consiliul Judeţean şi care este inclus în actualul program governamental de dezvol