Un interviu pentru angajare nu inseamna doar o simpla prezentare a CV-ului, o insiruire a locurilor de munca pe care le-ati mai avut si a calitatilor. Pentru a reusi, trebuie sa faceti o impresie buna recrutatorului.
Pe langa modul in care va prezentati - intarziati la intalnire sau nu, modul in care sunteti imbracat - trebuie sa fiti foarte atenti si la ceea ce spuneti.
Iata cateva lucruri pe care trebuie sa le mentionati, daca doriti sa va mariti sansele de a fi angajat, potrivit specialistilor de la Investopedia:
Cunosc foarte bine activitatea companiei
Aratandu-i unui posibil angajator ca stiti exact cu ce se ocupa compania respectiva ii demonstreaza ca sunteti cu adevarat interesat de acel job si nu sunteti acolo doar ca sa le irositi timpul.
Inainte de a veni la interviu, intrati pe site-ul companiei si cititi toate informatiile de acolo. De asemenea, cautati stirile despre afacerile firmei respective, ca sa aratati ca stiti ce tranzactii a efectuat, care sunt ultimele produse sau servicii pe care le ofera si sa puteti explica modul in care experienta voastra s-ar potrivi perfect pentru postul pentru care aplicati.
Sunt flexibil
Mediul de lucru se schimba incontinuu, iar angajatorii cauta persoane care sa fie capabile sa se adapteze de pe o zi pe alta. Nu in ultimul rand, majoritatea angajatorilor se asteapta sa puteti efectua mai multe sarcini in acelasi timp (multitasking), chiar daca multi specialisti sunt de parere ca acest lucru inseamna doar ca puteti face mai multe lucruri prost.
Spunand ca sunteti adaptabil ii va arata angajatorului ca sunteti pregatit sa faceti tot ce va sta in putere pentru a rezolva problemele, de la a munci ore suplimentare la a prelua mai multe sarcini.
Sunt energetic si am o atitudine pozitiva
Da, stim, sunt niste d