Hipermarketurile Real, parte a grupului german Metro, au inregistrat in primul trimestru afaceri de 721 milioane de euro in Europa de Est, in crestere cu 22,9% fata de perioada similara a anului anterior, cand incasarile s-au ridicat la 587 milioane de euro, potrivit unui raport al companiei. In acelasi timp, Metro Cash & Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, a raportat in aceeasi regiune vanzari totale de 2,47 miliarde de euro, in usoara scadere de la 2,48 miliarde de euro in 2009. La nivel local, ambele divizii ale grupului german aveau la finalul primului trimestru din 2010 acelasi numar de magazine - 24 de unitati. Vanzarile grupului german Metro in Europa de Est au crescut cu 5% in primul trimestru, la 3,72 miliarde de euro, pietele din regiune beneficiind de revenirea economica globala, evolutia fiind insa foarte diferita de la tara la tara potrivit aceluiasi raport, care nu face insa nicio trimitere specifica legata de Romania.
Hipermarketurile Real, parte a grupului german Metro, au inregistrat in primul trimestru afaceri de 721 milioane de euro in Europa de Est, in crestere cu 22,9% fata de perioada similara a anului anterior, cand incasarile s-au ridicat la 587 milioane de euro, potrivit unui raport al companiei. In acelasi timp, Metro Cash & Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, a raportat in aceeasi regiune vanzari totale de 2,47 miliarde de euro, in usoara scadere de la 2,48 miliarde de euro in 2009. La nivel local, ambele divizii ale grupului german aveau la finalul primului trimestru din 2010 acelasi numar de magazine - 24 de unitati. Vanzarile grupului german Metro in Europa de Est au crescut cu 5% in primul trimestru, la 3,72 miliarde de euro, pietele din regiune beneficiind de revenirea economica globala, evolutia fiind insa foarte diferita de la tara la tara potrivit aceluiasi raport, care nu face insa nicio trim