Dorin Ilea a rămas fără bani după o bâlbă de sistem a unui aparat. Banca susţine că vina este a clientului, care a efectuat operaţiunile la bancomat şi a plecat înainte să-i fie eliberaţi banii.
CITEȘTE ȘI:
Cititorii ”Adevărul” își varsă oful pe băncile din România și îl susțin pe Dorin Ilea
Dorin Ilea a rămas fără 1.000 de lei după ce sistemul informatic al unui bancomat pare să fi avut o cădere. Încercând să scoată nişte bani de la bancomat, arădeanului i-a fost afişat un mesaj conform căruia a fost depăşită limita de tranzacţii permisă pentru o zi.
„Am scos din bancomat o sumă şi am mai vrut să scot nişte bani. Mi-a apărut mesaj că depăşesc plafonul de tranzacţii permis. Am mai stat câteva secunde în faţa bancomatului până mi-am băgat cardul şi banii în portofel şi mesajul a rămas acelaşi pe ecran”, povesteşte Dorin Ilea, cum a început aventura sa.
După ce bancomatul i-a refuzat cea de-a doua tranzacţie, omul şi-a luat cardul, iar a doua zi a observat că banii pe care îi solicitase îi lipseau din cont.
Lungul drum al lămuririlor
Dorin Ilea a reclamat la BRD situaţia, dar funcţionarii de la sucursala arădeană nu i-au oferit niciun răspuns. A insistat şi astfel a primit un răspuns de la centrala băncii, care spune că, în conformitate cu înregistrările de operaţiuni ale ATM-ului, banii au fost ridicaţi de pe card, după introducerea codului PIN, cod care este cunoscut doar de titular.
„Noi cunoaştem situaţia domnului Ilea. E o situaţie mai delicată pentru că banii au fost eliberaţi de aparat în baza solicitării clientului, cu respectarea tuturor cerinţelor. Dânsul a plecat prea repede de la bancomat şi banii au rămas în fantă, fiind poate ridicaţi de altcineva”, a declarat în această dimineaţă Albertino Iulian Ghiţă, director comercial al sucursalei arădene a băncii.