Dupa ce a lucrat timp de 14 ani in mai multe companii, printre care se numara Saatchi & Saatchi 141 (divizia de BTL) si Holcim, Luminita Oprea, in varsta de 38 de ani, s-a decis sa isi lanseze propriul business, in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste si managementul reputatiei.
Compania sa, Saga Business and Community, ofera solutii personalizate si organizeaza evenimente anuale al caror scop este acela de colaborare si conectare a pietei romanesti la tendintele internationale din domeniul responsabilitatii sociale si managementului reputatiei.
“Trecuta prin diverse situatii, de la criza, restructurare, inchidere de operatiuni, pana la comunicarea in timp de schimbare, am acumulat experienta unui strateg in tot ceea ce tine de managementul reputatiei si responsabilitatii sociale corporatiste. M-am orientat spre partea de training, acoperind tot ce tine de comunicare, iar din 2006 am inceput sa organizez, anual, conferinte cu tema CSR. Luna viitoare va avea loc a cincea editie a acestui eveniment”, a explicat Luminita Oprea (foto), intr-un interviu acordat Wall-Street.
Schimband mai multe job-uri de-a lungul timpului, ea a ajuns intr-un moment in care s-a hotarat sa intre intr-un business pe cont propriu. Avand ca misiune impactarea intr-un mod pozitiv a oamenilor cu care intra in contact si, implicit, a celor cu care lucreaza, din zona business, Oprea a dat start-ul conferintelor CSR.
Apoi a aparut si cartea Responsabilitatea sociala corporatista - de la teorie la practica, precum si lansarea propriei firme.
“Anii pe care i-am petrecut in companii reprezinta platforma, baza pe care imi dezvolt acum afacerea. Practic, acesti ani petrecuti in multinationale au constituit o rampa de lansare. Iar cine spune ca nu a invatat nimic din companii este nerecunoscator. Multinationalele reprezinta o scoala, pe care nu o gasesti in f