Dacia se plasează pe primul loc în Franţa în funcţie de creşterea numărului de înmatriculări de autoturisme noi din luna aprilie, de 109%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, la 7.502 unităţi, piaţa locală avansând cu 2%, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile. Totodată, Dacia ocupă locul şapte în rândul mărcilor auto comercializate în Franţa, după numărul de înmatriculări noi înregistrate în aprilie. Cota de piaţă a constructorului auto
Dacia se plasează pe primul loc în Franţa în funcţie de creşterea numărului de înmatriculări de autoturisme noi din luna aprilie, de 109%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, la 7.502 unităţi, piaţa locală avansând cu 2%, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile.
Totodată, Dacia ocupă locul şapte în rândul mărcilor auto comercializate în Franţa, după numărul de înmatriculări noi înregistrate în aprilie. Cota de piaţă a constructorului auto a avansat de la 1,9% în aprilie 2009 la 3,9%. În primele patru luni, pe piaţa franceză au fost înmatriculate 38.916 de autoturisme Dacia noi, faţă de 14.395 de unităţi în intervalul similar al anului trecut.
Dacă sunt incluse rezultatele pe sectorul autoutilitare, înmatriculările producătorului auto au urcat cu 90,4%, de la 4.143 unităţi în aprilie 2009 la 7.890 unităţi.
Pe piaţa franceză, înmatriculările noi de autoturisme au crescut cu 2%, la 190.986 de maşini. În cazul Renault, proprietarul Dacia, indicatorul a avansat cu 17,2%, la 51.267 de unităţi. Cota de piaţă a grupului s-a ridicat de la 23,4% la 26,8%. Pentru marca Renault, înmatriculările au crescut cu 9%, la 43.765 unităţi.
Grupul cu cele mai multe înmatriculări noi de autoturisme din Franţa a rămas, în aprilie, PSA Peugeot Citroen (63.291 de maşini, în creştere cu 7,3%). Cota de piaţă a urcat de la 31,5% în aprilie 2009 la 33,1%.
Directorul general al D