Interviu oferit, pentru Curierul Naţional, de Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group
- Cum puteţi descrie evoluţia Pastel Group de la înfiinţarea grupului, până în prezent?
- Am început în 2006 cu Pastel Age, o agenţie de comunicare integrată. Primul nostru proiect a fost Arenele de Joacă, organizat în cadrul campaniei "Sport pentru Viaţă" a Gabrielei Szabo. A fost un proiect în care am crezut foarte mult şi care ne-a permis să demonstrăm ce ştim şi ce putem face. A urmat o creştere progresivă. Astfel, în 2007 am înfiinţat agenţia Pastel Graphics, care se ocupă de grafică şi design publicitar. Apropierea de sport şi numeroasele proiecte sportive din portofoliu ne-au determinat ca după un an să creăm Pastel Sport, agenţia noastră de marketing sportiv. Şi astfel a luat naştere Pastel Group.
- Ce eveniment puteţi să spuneţi că a marcat grupul în acest timp?
- Evenimentul care ne-a marcat ca grup este, fără îndoială, primul pe care l-am organizat, Arenele de Joacă, ediţia 2006. Arenele de Joacă este cel mai mare eveniment sportiv pentru copii şi face parte din campania socială "Sport pentru Viaţă", demarată de campioana mondială Gabriela Szabo. Scopul acestei campanii este de a încuraja practicarea mişcării, mai ales în rândul copiilor. Primul eveniment din seria Arenele de Joacă (care anul acesta a ajuns la ediţia cu numărul cinci) a fost organizat în Bucureşti, pe parcursul a patru zile. A fost un eveniment în care am investit multă energie şi pasiune şi care s-a bucurat de mare succes în rândul celor mici. Chiar de la prima ediţie am avut aproximativ 6.000 de participanţi, iar anul trecut am ajuns la 12.000. Suntem foarte fericiţi când vedem cât interes demonstrează atât cei mici, cât şi părinţii lor, pentru acest eveniment.
- Care a fost cea mai grea perioadă pentru Pastel? Dar cea mai bună?
- Cea mai grea pe