Nou model 599 GTO, care a fost prezentat publicului pentru prima oară la salonul auto de la Beijing, a intrat în producţie, urmând a fi produse 599 de unităţi. României i-au fost alocate două maşini care au fost deja achiziţionate. Ferrari 288 a fost ultimul model care a purtat eticheta GTO (Gran Turismo Omologato). Acesta a fost lansat în 1984, fiind fabricate 277 de unităţi. Anul in care publicul a făcut pentru prima dată cunoştinţă cu eticheta GTO a fost 1962. Între
Nou model 599 GTO, care a fost prezentat publicului pentru prima oară la salonul auto de la Beijing, a intrat în producţie, urmând a fi produse 599 de unităţi. României i-au fost alocate două maşini care au fost deja achiziţionate.
Ferrari 288 a fost ultimul model care a purtat eticheta GTO (Gran Turismo Omologato). Acesta a fost lansat în 1984, fiind fabricate 277 de unităţi. Anul in care publicul a făcut pentru prima dată cunoştinţă cu eticheta GTO a fost 1962. Între 1962 şi 1964, Ferrari a produs 36 de bucăţi din modelul 250 GTO, considerat de presa de specialitate unul dintre cele mai frumoase Ferrari din toate timpurile.
Noul model Ferrari 599 GTO, prezentat până acum doar unui cerc restrâns de persoane cu ocazia lansării oficiale de la Modena, a fost dezvăluit marelui public la salonul auto de la Beijing, pentru a marca importanţa pieţei sud-asiatice pentru marcă. Această premieră mondială vine după ce acum câteva zile un Ferrari 599XX, maşina pe care se bazează 599 GTO, a reuşit cel mai rapid tur de pistă la Nürburgring al unei maşini derivate dintr-un model de serie.
Ferrari 599 GTO se alătură, deci, unei linii deja celebre, fiind al treilea membru al unei familii de autovehicule care împing performanţa până la extrem. În acest moment, el înseamnă cel mai rapid Ferrari căruia îi este permis să meargă pe drumurile publice.
Ferrari 599 GTO, mai rapid cu o secundă d