Multi angajati petrec ani de zile la un singur loc de munca, fara sa stie mai nimic, in afara de cativa colegi si locatia toaletelor.
Insa, daca vreti sa va ridicati peste acest nivel si sa avansati in cariera in cadrul companiei la care lucrati in prezent, ar trebui sa stiti urmatoarele lucruri, potrivit specialistilor de la U.S. News & World Report:
Cunoasteti asteptarile si stilul sefului
Care sunt prioritatile si cat timp ar trebui sa-ti ia? Ce ar trebui sa faci? Seful vrea rapoarte minut cu minut, o data la cateva saptamani sau doar la sfarsitul proiectului? Trebuie gasite raspunsurile la toate aceste intrebari, in momentul in care va angajati.
Afla ce ar putea determina sefii sa te concedieze
Daca stii clar care sunt lucrurile de care nu trebuie sa te atingi, pe care nu trebuie sa le spui sau nu trebuie sa le faci, vei fi mai putin stresat. Fereste-te de acestea si nu vei risca sa fii concediat. In schimb, daca nu stii aceste lucruri, te vei intreba mereu daca nu cumva faci ceva gresit.
Afla care sunt oamenii influenti
Niciodata nu strica sa stii pe cineva de la "putere". Care sunt relatiile dintre colegii tai si sefi? Cine influenteaza deciziile luate de manageri? Cine este specializat pe ce domeniu? Stiind toate aceste lucruri, vei exact la cine sa te duci in momentul cand apare o problema si vei avea un avantaj daca reusesti sa te imprietenesti cu ei.
Afla care sunt tabuurile companiei
Unele organizatii urasc conflictele, altele le incurajeaza. Unele vor sa existe o concurenta reala intre angajati, altii vor ca acestia sa lucreze impreuna. Pentru unele firme, modul in care aratati si in care va prezentati este esential, pentru altele nu conteaza deloc. Studiati cultura corporatista, pentru a nu face gafe.
Imbunatateste-ti aptitudinile
@N_P