eMAG, cel mai mare magazin online din România, a lansat în luna februarie un serviciu de returnare a produselor în maximum 30 de zile de la cumpărare numit ExtraGarantia de retur valabil pentru o perioadă limitată, însă azi a anunţat că acesta devine un serviciu standard. „Perioada anunţată iniţial până la 30 aprilie a fost parcursă foarte bine din punct de vedere operaţional. Începând cu 1 mai, ExtraGranţia de Retur devine un serviciu standard al eMAG”, se arat�
eMAG, cel mai mare magazin online din România, a lansat în luna februarie un serviciu de returnare a produselor în maximum 30 de zile de la cumpărare numit ExtraGarantia de retur valabil pentru o perioadă limitată, însă azi a anunţat că acesta devine un serviciu standard.
„Perioada anunţată iniţial până la 30 aprilie a fost parcursă foarte bine din punct de vedere operaţional. Începând cu 1 mai, ExtraGranţia de Retur devine un serviciu standard al eMAG”, se arată într-un comunicat al companiei.
Clienţii eMAG care achiziţionează un produs şi care nu sunt complet mulţumiţi de alegerea facută pot returna produsul prin curier sau direct la showroom graţie acestui serviciu.
ExtraGarantia de retur se adresează atât persoanelor fizice, cât şi celor juridice şi are ca scop creşterea nivelului de satisfacţie a clienţilor în procesul de achiziţie. În funcţie de opţiuni, produsul returnat poate fi înlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului îi poate fi restituită integral valoarea plătită.
Mai multe informaţii aici
SURSA: eMAG