Vânzările Dacia pe piaţa germană, prima destinaţie de export pentru constructorul român anul trecut, au scăzut considerabil, mărcile Renault şi Dacia înregistrând o scădere de 39,3% în luna aprilie, faţă de de aceeaşi lună a anului trecut. Renault şi Dacia au vândut 13.717 autovehicule în luna, aprilie peste declinul de 31,7% al pieţei germane, la 259.414 unităţi. Cota de piaţă a Renault şi Dacia a ajuns în aprilie la 5,3%, de la 4,2% în martie, 4,9% în febru
Vânzările Dacia pe piaţa germană, prima destinaţie de export pentru constructorul român anul trecut, au scăzut considerabil, mărcile Renault şi Dacia înregistrând o scădere de 39,3% în luna aprilie, faţă de de aceeaşi lună a anului trecut.
Renault şi Dacia au vândut 13.717 autovehicule în luna, aprilie peste declinul de 31,7% al pieţei germane, la 259.414 unităţi.
Cota de piaţă a Renault şi Dacia a ajuns în aprilie la 5,3%, de la 4,2% în martie, 4,9% în februarie şi 6,5% în prima lună a anului, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.
Grupul francez a ocupat poziţia şaptea în topul constructorilor, în urma Volkswagen (23%), BMW-Mini (9,9%), Mercedes (9,4%), Audi (7,5%), Ford (7%) şi Opel (6,6%). Doar şase constructori, din 33 monitorizaţi, au avut o evoluţie pozitivă în aprilie, respectiv BMW-Mini, Land Rover, Mercedes, Nissan-Infiniti, Porsche şi Volvo, în timp ce liderul de piaţă Volkswagen a scăzut cu 24%, la 59.570 de unităţi.
În primele patru luni ale anului, Renault şi Dacia au avut un declin de 23%, la 47.402 unităţi şi o cotă de piaţă de 5,1%. Piaţa auto din Germania a scăzut cu 25,5% în ianuarie-aprilie, la 929.824 unităţi.
La patru luni, constructorul francez a fost depăşit de Volkswagen (23%), BMW-Mini (8,8%), Mercedes (8,7%), Audi (7,5%), Opel (7,3%) şi Ford (7%).
Dacia merge bine în Franţa şi în Spania
Dacia are mai mult succes în Fr