Visual Fan, compania brasoveana care detine brandul Allview, ataca piata telefoanelor mobile Dual SIM cu inca doua modele noi, care au presupus investitii de circa 50.000 euro, si pregateste pentru trimestrul al treilea lansarea unui dispozitiv asemanator PC-ului tableta lansat recent de Apple.
Eforturile realizate de companie pentru lansarea telefoanelor Dual SIM F1 X-perience, inaugurat oficial la Barcelona, in cadrul World Mobile Congress, si M4 Slim Dual SIM au fost mari din punct de vedere al timpului alocat proiectului, dar si din perspectiva financiara - investitii de aproximativ 50.000 euro.
“A fost nevoie de o perioada mai indelungata pentru realizarea designului si a softului, pentru testarea componentelor hardware, pentru incheierea de parteneriate cu furnizorii importanti de aplicatii pentru telefoane mobile. Investitia in cele doua proiecte a fost de circa 50.000 euro si a inclus si realizarea magazinului online de aplicatii gratuite”, a spus pentru Wall-Street Alina Grancea, marketing manager Visual Fan.
Proiectul F1 X-perience a fost demarat in toamna anului trecut, in baza unei cercetari care a determinat compania care detine brandul Allview sa dezvolte un terminal Dual SIM cu diverse specificatii. Astfel, smartphone-ul, al carui pret este de 799 lei, dispune de conectivitate WiFi, TV Analog + REC, meniu customizabil, jocuri 3D, efect voce, mesagerie vocala.
In plus, telefonul ofera acces la platformele de socializare, suporta Internet Browser, streaming media, doescarcare fisiere de pe YouTube, Vremea, Bursa, Cursul valutar, Google Search, Google Calendar, Picasa, Flickr.
Pentru a spori utilitatea terminalului, Visual Fan a pus la dispozitia utilizatorilor un modul de gestionare a aplicatiilor, de unde toti detinatorii de telefoane F1 X-perience pot descarca gratuit aplicatii din domenii diverse.
Telefonul din