Noul ix 35 nu este doar un succesor al lui Tucson, ci un SUV cu multe gadgeturi high tech şi o dinamică reuşită. Ideea de „ieftin“ nu mai are nimic în comun cu noile modele Hyundai. Noul ix 35 este o demonstraţie de forţă tehnologică, dar şi un exerciţiu de design reuşit.
ix 35 nu mai este atât de ieftin cum ne-a obişnuit marca din Coreea de Sud, pentru că Hyundai evoluează spre valori care au un preţ.
Dacă Tucson a fost perceput pe piaţa românească drept un „chilipir", ix 35 va avea de luptat cu această mentalitate pentru a se dovedi un concurent credibil în faţa lui Ford Kuga, Nissan Qashqai şi Toyota RAV 4.
Cum arată ?
Evoluţia către un aspect „sleek&crossover" a început odată cu conceptul ix-onic, realizat de Centru european R&D de la Rüsselheim,Germania care defineşte un limbaj „fluid" care se va regăsi la tot mai multe Hyundai în viitor.
Grila hexagonală devine regulă pentru toată gama, oferind o identitate care doreşte să transmită rafinament şi dinamism, dar şi să inducă încredere celor care vor opta pentru noul Hyundai. Limbajul este consistent nu doar la exterior, dar şi interiorul este „afectat" de linii interesante, moderne care fac impresie de la prima vedere. Inclusiv consola centrală ce respectă tema „X-onică"!
Calitatea materialelor folosite este corectă, chiar dacă - la fel ca şi Toyota - Hyundai a optat pentru folosirea la bord a unor plastice tari care arată foarte bine, dar la „ciocănit" sună a gol. Chiar şi aşa, prin comparaţie cu vechiul bord de Tucson reprezintă un mare pas înainte. Şi oricum, avalanşa de gadgeturi noi te fac să uiţi de acest minus până la urmă nu tocmai esenţial.
Multe gadgeturi
Aşa cum îi stă bine unui 4x4 (există bineînţeles şi versiunea 4x2) avem Down Hill Brake Control care poate controla viteza până la 8 km/h (versiunea cutie automată),