Grupul Agricola Bacau, cel de-al doilea producator local de carne de pasare, a castigat peste patru procente in volum si peste cinci procente in valoare din piata Salamului de Sibiu in noua luni, potrivit reprezentantilor companiei care citeaza datele companiei de cercetare a pietei MEMRB. Astfel, la finalul lunii martie, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacau detinea 33,5% din vanzarile in volum si 35,06% din vanzarile in valoare ale acestei piete, fata de 28,9% (in volum) si 29,4% (in valoare), cat aveau in iunie 2009. Potrivit estimarilor ZF, pe baza acestor informatii, Agricola Bacau a vandut Salam de Sibiu de aproximativ 2,5 milioane de euro in ultimul an, valoarea totala a acestei piete fiind de aproximativ 6,5-7 mil. euro. Printre producatorii de mezeluri care produc Salam de Sibiu se numara in prezent si Angst sau Principal Company, care detine marca Salonta.
Grupul Agricola Bacau, cel de-al doilea producator local de carne de pasare, a castigat peste patru procente in volum si peste cinci procente in valoare din piata Salamului de Sibiu in noua luni, potrivit reprezentantilor companiei care citeaza datele companiei de cercetare a pietei MEMRB. Astfel, la finalul lunii martie, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacau detinea 33,5% din vanzarile in volum si 35,06% din vanzarile in valoare ale acestei piete, fata de 28,9% (in volum) si 29,4% (in valoare), cat aveau in iunie 2009. Potrivit estimarilor ZF, pe baza acestor informatii, Agricola Bacau a vandut Salam de Sibiu de aproximativ 2,5 milioane de euro in ultimul an, valoarea totala a acestei piete fiind de aproximativ 6,5-7 mil. euro. Printre producatorii de mezeluri care produc Salam de Sibiu se numara in prezent si Angst sau Principal Company, care detine marca Salonta.