Sephora Marinopoulos, compania greco-franceza care detine si opereaza lantul de magazine de cosmetice multibrand Sephora, intentioneaza sa atraga primul brand romanesc, Gerovital, care s-ar alatura astfel unui portofoliu care include marci precum Estée Lauder, Escada, Stella McCartney sau Bvlgari.
"Nu excludem aducerea in Sephora a brandului Gerovital, chiar daca deocamdata miscarea aceasta este la nivel de intentie. Este o procedura mai complicata, deoarece de multe ori brandurile intra in exclusivitate in magazinele noastre. De asemenea, trebuie ca jucatorul local sa ofere conditii extrem de avantajoase, deoarece includerea brandului in portofoliul nostru de produse implica costuri mari si din partea noastra", a declarat Roxana Rasu, director general al Sephora Romania, care admite ca din partea Farmec, companie care produce sub brandul Gerovital, nu a fost nicio solicitare in acest sens.
Durata de listare a unui brand in magazinele Sephora este de un an, un an jumatate. Sephora detine in magazinele sale si marca proprie de cosmetice Sephora, care are cea mai mare pondere in gama de produse.
De asemenea, si Farmec produce sub marca proprie a altor jucatori, cum ar fi hipermarketurile Carrefour. In ceeea ce priveste gama de produse, cea mai mare pondere o au insa parfumurile, care contribuie cu 53% la incasarile companiei.
Taieri de costuri
La nivel local, compania care detine 20 de magazine Sephora, cu o cifra de afaceri de 26 de mil. euro anul trecut, a schitat incepand din a doua jumatate a anului trecut anumite schimbari ale strategiei, taierile de costuri fiind primordiale. In momentul in care criza financiara a inceput sa se simta, clientii fiind "mai precauti" in actul cumpararii, Sephora a renegociat chiriile, a taiat costuri de logistica si cheltuieli cu personalul, optimizand practic timpul petrecut in magazin si apeland