Retailerul de electronice si electrocasnice Flanco estimeaza ca noul magazin deschis in Slobozia ar putea ajunge la vanzari de 3.000 - 3.500 de euro pe metru patrat dupa un an de functionare, nivel similar cu media vanzarilor pe metru patrat ale magazinelor din Bucuresti.
Potrivit reprezentantilor companiei, estimarea se bazeaza pe faptul ca magazinul se afla langa hipermarketul Kaufland, iar in orasul de 50.000 de locuitori mai exista doua magazine stradale de electronice si electrocasnice.
"Este un magazin de suprafata mai mica si din aceasta cauza vinde proportional cu suprafata mai mult decat un magazin mare. Media in Bucuresti este de 3.000 de euro/mp, dar pentru magazine mari. Slobozia este un oras mai mic, iar singura ancora "de food" este Kaufland, care s-a deschis in decembrie. Bineinteles, mai este si un magazin Plus", a declarat Adrian Olteanu, directorul general al Flamingo.
Flanco, care se afla in insolventa si reorganizare judiciara coordonata de Casa de Insolventa Transilvania din cursul anului trecut, a investit 450.000 de euro pentru deschiderea magazinului de 480 mp din galeria comerciala Kaufland din Slobozia. Pentru primul an de functionare Flanco a estimat vanzari de 2.500 de euro/mp si venituri totale de circa 5 mil. lei (1,2 mil. euro) pentru acest magazin. Compania a anuntat ca va continua strategia de extindere prin deschiderea a aproximativ zece noi unitati.
In prezent reteaua Flamingo-Flanco are 70 de unitati la nivel national.
Flamingo nu a publicat inca rezultatele financiare pe 2009, insa potrivit estimarilor ZF cifra de afaceri a scazut cu 60%, la 80 mil. euro, valoarea datoriilor companiei ajungand la 53 mil. euro.
Retailerul de electronice si electrocasnice Flanco estimeaza ca noul magazin deschis in Slobozia ar putea ajunge la vanzari de 3.000 - 3.500 de euro pe metru patrat dupa un an de functionar