Miza lansarii pe piata a unui format de magazine de 2.000 de metri patrati, Metro Punct, este cresterea numarului de vizite ale clientilor in retea, iar in urmatorii ani investitiile companiei ar putea fi orientate in special catre extinderea noii retele, potrivit lui Dusan Wilms (foto), directorul general al Metro Cash & Carry Romania.
Acesta a anuntat ieri, la inaugurarea celui de-al 5-lea magazin Metro din Capitala, ca in 2010 compania ar putea investi in mai multe unitati de dimensiuni mai mici, Metro Punct, Bucurestiul fiind pe lista locurilor vizate.
Magazinul inaugurat oficial astazi intr-un parc de retail din zona Policolor prin investitii de 15-20 mil. euro este cel mai mare proiect de expansiune al retelei germane din 2010, compania neavand planificate alte deschideri de unitati de 8.000 de metri patrati pana la finele anului.
In schimb, nemtii stau cu ochii pe piata pentru locuri noi pentru magazinele de 2.000 de metri patrati Metro Punct, in care investitia medie este de un milion de euro.
Cum explica Dusan Wilms pariul pe Metro Punct?
"Vrem sa atragem mai multi clienti care au nevoie de o aprovizionare zilnica. Un revanzator aflat la 5 minute de un magazin Metro vine in fiecare zi la noi, in schimb daca distanta este de o ora va veni o data la doua saptamani sa umple un camion de marfa", afirma directorul Metro Cash & Carry Romania. La un an de la inceputul celui de-al doilea mandat la conducerea celui mai mare jucator din comert, Wilms afirma ca piata ofera acum alte portunitati de dezvoltare.
"In primul mandat de director general al Metro Cash & Carry Romania am luat harta tarii si am bifat orasele mari, clasificate in functie de numarul de locuitori. Pentru Bucuresti aveam planificate inca de pe atunci 5 deschideri de magazine."
Primul sau mandat la conducerea retelei a fost in perioada 1999-2005. "Acum, expansi