Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producator de bere din lume, a raportat un profit in crestere cu 11% in primul trimestru, dupa ce o campanie de marketing pentru Campionatul Mondial de Fotbal i-a impulsionat vanzarile si cota de piata din Brazilia, conform Bloomberg. EBITDA a urcat la 3,09 miliarde de dolari, de la 2,79 miliarde de dolari cu un an in urma, peste media estimarilor analistilor, ce indica 2,97 miliarde. Veniturile au avansat la 8,33 miliarde de dolari. Cresterea din America Latina si Asia a compensat declinul consumului din alte regiuni.
Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producator de bere din lume, a raportat un profit in crestere cu 11% in primul trimestru, dupa ce o campanie de marketing pentru Campionatul Mondial de Fotbal i-a impulsionat vanzarile si cota de piata din Brazilia, conform Bloomberg. EBITDA a urcat la 3,09 miliarde de dolari, de la 2,79 miliarde de dolari cu un an in urma, peste media estimarilor analistilor, ce indica 2,97 miliarde. Veniturile au avansat la 8,33 miliarde de dolari. Cresterea din America Latina si Asia a compensat declinul consumului din alte regiuni.