Fără „Cazul Elodia“, televiziunea lui Dan Diaconescu se luptă din greu pentru audienţă cu postul TV pentru copii şi „ia bătaie“ din ce în ce mai des. Procentul telespectatorilor care au urmărit luna trecută OTV a scăzut cu 20% faţă de martie, în timp ce audienţa Disney Channel a crescut cu 12%.
Dan Diaconescu, audiat la DNA în calitate de martor
Cele mai importante staţii TV au înregistrat în luna aprilie audienţe mai mici decât în martie, lucru firesc pentru această perioadă a anului, când temperaturile în creştere i-au scos pe oameni din case.
Dintre posturile TV generaliste, doar TVR 1, care a difuzat spre finalul lunii aprilie meciuri din semifinalele Ligii Campionilor, a avut o audienţă puţin mai mare decât în martie. Astfel, postul public de televiziune a atras luna trecută, potrivit datelor furnizate de ARMA - GfK România, 121.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, cu 2,5% mai mulţi decât în martie.
Postul pentru copii, în avantaj
Primele două staţii din „top zece audienţe" rămân Pro TV şi Antena 1, ale căror ratinguri au scăzut uşor. Televiziunea lui Adrian Sârbu a fost urmărită de 338.000 de telespectatori (-4,2%), iar cea a familiei Voiculescu, de 255.000 de persoane (-5,6%).
Cele mai afectate staţii TV de luna trecută au fost OTV, Kanal D şi Acasă TV. Dacă postul turcesc şi cel pentru femei au avut scăderi ale ratingului de 16% şi respectiv 13,9%, OTV a fost perdantul lui aprilie. „Televiziunea poporului" a ajuns luna trecută la 49.000 de privitori, în scădere cu 19,7% faţă de martie.
Staţia a ieşit astfel din topul primelor zece televiziuni ca audienţă. De altfel, nu este prima dată când OTV
iese din „peisaj". Încă din toamna anului trecut, de când a fost lansat, canalul pentru copii Disney Channel îi „dă de furcă" postului patronat de Dan Diaconescu.
Dacă în i