Atacurile informatice au devenit un element comun in vremurile actuale. In acest sens, raspunsul pe care il propune Check Point, furnizor global de solutii informatice, este strans legat de o abordare unitara a provocarilor tot mai complexe in ceea ce priveste asigurarea unei securitati IT avansate si „mutarea” responsabilitatii pentru diverse atacuri specifice pe umerii utilizatorilor.
In cadrul evenimentului Check Point Experience, desfasurat la Londra la mijlocul lunii aprilie, compania a prezentat doua noi solutii de securitate – SmartEvent Software Blade, dedicata managementului unificat al securitatii si Check Point DLP, solutie network-based pentru prevenirea pierderii de date.
„Noi credem ca s-a trecut de faza in care furnizorul de solutii de securitate informatica era responsabil intru totul de ceea ce i se putea intampla utilizatorului din acest punct de vedere. Acum, o parte din responsabilitate trece si in contul celui care foloseste o solutie sau alta”, a spus, pentru Wall-Street, Michal Jarski, country manager Polonia, Romania si Bulgaria la Check Point Software Technologies.
Din acest punct de vedere, solutia lansata de companie in martie, Abra – care transforma orice PC intr-un desktop corporate complet securizat, oferind acces de oriunde la e-mail-urile, documentele si aplicatiile companiei, vine sa sustina noua filosofie a Check Point, expusa de Jarski.
Pentru managerul polonez, Romania, la fel ca Polonia si Bulgaria, tari pe care le coordoneaza, este o piata cu potential crescut la nivelul business-ului Check Point si una matura din punct de vedere al securitatii informatice.
Desi una dintre principalele dificultati cu care se va confrunta industria de securitate IT romaneasca este generata de multitudinea de solutii care raspund, fiecare punctual, unui anumit tip de problema, reprezentantul companiei considera ca s