Producătorul de materiale de construcţii AdePlast estimează în acest an creşterea veniturilor cu 15%-30%, de la 123 milioane lei în 2009, pe baza restrângerii competiţiei din cauza crizei, şi a reducerilor de preţ. "În 2008 eram 60 de producători de mortare uscate, iar astăzi nu cred că sunt activi mai mult de 15", a declarat proprietarul AdePlast, Marcel Bărbuţ. În primele patru luni, veniturile companiei au crescut cu 13,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, de la 28,6 m
Producătorul de materiale de construcţii AdePlast estimează în acest an creşterea veniturilor cu 15%-30%, de la 123 milioane lei în 2009, pe baza restrângerii competiţiei din cauza crizei, şi a reducerilor de preţ.
"În 2008 eram 60 de producători de mortare uscate, iar astăzi nu cred că sunt activi mai mult de 15", a declarat proprietarul AdePlast, Marcel Bărbuţ.
În primele patru luni, veniturile companiei au crescut cu 13,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, de la 28,6 milioane lei la 32,5 milioane lei. Totodată, în luna aprilie veniturile s-au majorat cu 36,8%, de la 9,5 milioane lei, în aprilie 2009, la 13 milioane lei.
"Vrem să creştem cu minim 15%, dar visăm că veniturile se vor majora cu peste 30%, după cum s-au mişcat lucrurile în aprilie", a afirmat şeful AdePlast.
Cu gândul la vânzarea companiei
Bărbuţ susţine că va ieşi definitiv din acţionariatul companiei în 2013, an în care estimează că va ajunge lider pe pieţele de mortare uscate, vopsele şi tencuieli, dacă va găsi un cumpărător care să plătească minim 120 de milioane de euro pentru acţiunile AdePlast.
În trecut, reprezentantul AdePlast a declarat că este interesat să coopteze alţi investitori în companie, renunţând însă ulterior, din cauză că aceştia vroiau să preia participaţia majoritară şi ofereau prea puţin.
Pe de altă parte, producătorul de materiale de construcţii şi-a expri