Din 12 mai, Universal Networks International relanseaza in Romania imaginea principalelor posturi de televiziune din portofoliu, parte a unui plan in valoare de cateva milioane de dolari prin care se urmareste armonizarea canalelor sale TV sub forma a cinci branduri cheie revitalizate. Laxmi Hariharan, director de marketing al Universal Networks International Europa Centrala si de Est, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre aceasta initiativa de business si planurile companiei pentru piata TV romaneasca in 2010.
Wall-Street: De ce ati ales acest an pentru rebranding?
Laxmi Hariharan: Miscarea face parte dintr-un plan al NBC Universal in valoare de cateva milioane de dolari pentru repozitionarea canalelor sale pay-TV in jurul a 5 branduri principale - Syfy Universal, Studio Universal, Diva Universal, 13TH STREET Universal and Universal Channel – sub umbrela Universal Networks International.
In conditiile unei expansiuni rapide in ultimii doi ani, am revizuit performanta brandului nostru printre operatori, partneri, angajati si consumatori, pentru a pregati terenul in scopul pozitionarii portofoliului nostru pentru o viitoare crestere. Ne-am adaptat portofoliul nostru pentru a include o serie de branduri esentiale care sa adauge valoare capitalului si traditiei Universal.
Wall-Street: Ce presupune acest proces de rebranding?
Laxmi Hariharan: Universal Channel construieste noul “look” pe baza experientei sale in domeniul divertismentului si va continua sa ofere continut de calitate intr-un mediu TV competitiv, coroborat cu o identitate actualizata, vibranta. Noua pozitionare a canalului este “Pentru eroi ca tine” si promite sa implice si sa distreze telespectatorii mai mult decat pana acum.
Wall-Street: Care este valoarea acestui rebranding?
Laxmi Hariharan: Revitalizarea brandului face parte din expansiunea continu