Holdingul de comunicare The Group, patronat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, a lansat un nou business, Autentic Trade, specializat pe evenimente si consultanta pentru trade marketing, pentru care estimeaza venituri de 500.000 euro pana la finalul lui 2010.
Agentia Autentic Trade este specializata in conceperea si implementarea unor evenimente si platforme de trade marketing dedicate industriei FMCG, HoReCa si celei farmaceutice. Strategia agentiei este orientata spre mediul business-to-business si instrumentele ei de lucru sunt adaptate acestei abordari.
Serviciile agentiei Autentic Trade cuprind conferinte de trade, congrese, road-show-uri, targuri si expozitii tematice in toate orasele tarii.
Activitatea agentiei Autentic Trade va fi condusa de Iuliana Zamfirescu si Anca Rebegea, parteneri ai fondatorilor si profesionisti cu experienta in trade marketing communication.
Agentia numara 5 angajati si, subliniaza Szigeti, va fi profitabila anul acesta.
"Compania va fi desigur profitablia in 2010. N-am lansat niciodata un business la care nu era prognozat profit in primul an de activitate si toate companile noastre au fost profitabile in primul lor an de activitate", a declarat Zoltan Szigeti pentru DailyBusiness.ro
Autentic Trade este al doilea business lansat de The Group anul acesta, dupa lanseaza Your Promo, agentie specializata in productia de materiale promotionale personalizate.
La finalul lui 2009, holdingul condus de Szigeti si Nicola au preluat o alta companie activa pe nisa de trade marketing, BrandsOn, pentru s-a estimat cresterea cotei de piata de la 15% (in momentul tranzactiei), la 20% pana la finalul lui 2010.
Pregateste The Group, unul dintre cele mai puternice business-uri de comunicare din Romania, cu venituri de 81,1 milioane euro in 2009, si alte lansari de busin