Producătorul de la Piteşti a lansat, ieri, seria limitată „Black Line”, valabilă pentru modelele Logan, Sandero şi Logan MCV, la preţuri cuprinse între 8.200 şi 12.750 de euro.
Dacia le recomandă din nou românilor maşinile negre. Producătorul auto de la Piteşti a lansat ieri seria limitată „Black Line”, valabilă pentru modelele Logan, Sandero şi Logan MCV.
Dacă negrul poate insufla modelului Sandero un strop de eleganţă, iar un Logan acoperit cu nuanţa „Noir Nacre” (aceasta este denumirea oficială a vopselei) evocă ireproşabil spiritul berlinelor oficiale de odinioară, un MCV negru parcă aminteşte totuşi prea mult de un anumit gen de vehicul cu care nimeni nu ar vrea să călătorească prea curând.
Mărginită şi nu prea
Responsabilii Dacia investesc destule speranţe în noile versiuni Black Line - comercializate la preţuri cuprinse între 8.200 de euro (cel mai ieftin Logan) şi 12.750 de euro (cel mai scump MCV) - şi sunt dispuşi să le vândă pe toată durata acestui an.
Povestea Daciilor Black Line ar putea continua şi în 2011, dar numai dacă succesul de vânzări va impune prelungirea duratei de viaţă iniţial stabilite.
Noua echipare, disponibilă pentru cele trei modele - Logan (8.200 - 10.250 de euro), Sandero (8.950 - 11.000 de euro) şi Logan MCV (10.600 - 12.750 de euro) - a fost lansată, în premieră, la începutul anului, pe piaţa franceză. În Hexagon, politica de preţuri Dacia diferă substanţial.
Astfel, cea mai accesibilă opţiune este Sandero, iar nu Logan, cum se întâmplă la noi, şi pentru o diferenţă care nu poate trece neobservată: 9.600 de euro - cel mai ieftin hatchback, 10.950 de euro - sedanul de bază Black Line.
O altă deosebire, între oferta din Franţa şi cea autohtonă, priveşte strict gama Sandero Black Line. La ei, cea mai ieftină versiune vine echipată cu un motor p