Sorin Apostu, primarul orașului Cluj-Napoca, se alătură campaniei "Oraşul de vis" şi susţine muncipiul său în competiţia lansată de evz.ro pe 6 aprilie şi care se va încheia în luna august. Aşa cum am obişnuit deja cititorii, evz.ro prezintă, în fiecare joi, interviuri cu primarii oraşelor participante în campania "Oraşul de vis". Astfel, vom descoperi oraşele şi din perspectiva autorităţilor locale. Dacă este sau nu o descriere reală, vom afla din comentariile cititorilor. Sursa: Agerpres
Fiecare dintre oraşele participante în competiţie are la dispoziţie o săptămână de prezentare. Monografiile, reportajele şi interviurile (cu primarul, un sportiv şi o vedetă locală), alături de comentariile cititorilor,oferă o imagine completă despre trecutul şi prezentul acestor oraşe.
Până în acest moment au intrat oficial în competiţie: Arad, Bacău, Braşov, Brăila şi Cluj-Napoca. Luni, se pregăteşte Constanţa, urmată în săptămânile care urmează de Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Timişoara şi Bucureşti.
Intră pe "Oraşul de vis" şi alege preferatul tău. Oferă note de evaluare şi votul de popularitate. Aşteptăm fotografii din cele 15 oraşe participante în campanie, pe adresa orasuldevis@evz.ro. Acestea vor fi incluse în fotoreportajele oraşelor, după modelul Cluj-Napoca.
EVZ: Care au fost principalele direcții de investiție a banilor de la bugetul local la nivelul orașului Cluj-Napoca, în 2009?
Sorin Apostu: În premieră, în 2009, 32% din bugetul orașului a fost alocat investițiilor. Mare parte din bani merg pe lucruri care rămân și care ajută la dezvoltarea efectivă a orașului, drumuri, parcări, apă-canalizare, iluminat public, locuințe, școli sau grădinițe.
În ce ați investi mai mult, în ideea de a aduce o schimbare semnificativă?
În primul rând, aș investi în modul cum arată centrul istoric, în turismul care