Spaniolii de la Inditex au batut palma cu familia Adamescu pentru un magazin Bershka pe doua etaje, care va fi deschis la sfarsitul verii in Unirea Shopping Center din centrul Capitalei.
Grupul spaniol va fi urmat de retailerul german New Yorker, care e asteptat cu un nou magazin la parterul Unirea din septembrie.
Care este pretul pentru a ocupa o suprafata de aproximativ 2.500 de metri patrati in cel mai frecventat centru comercial din Romania?
O investitie in prima faza de peste 3 mil. euro si refacerea unui sfert din fatada Unirea.
Intr-un singur an, familia Adamescu, proprietara Unirea Shopping Center, a schimbat puternic imaginea centrului comercial, situat la kilometrul 0 al Capitalei, prin atragerea Zara, Mango si Douglas, branduri internationale consacrate de imbracaminte si cosmetice, plasate in topul preferintelor romanilor, care pana atunci "au pandit" doar noile deschideri de malluri.
Strategia a continuat, ultimele parteneriate fiind semnate cu Bershka si New Yorker. "Efectul noilor intrari va fi atragerea unui numar si mai mare de vizitatori, consolidarea pozitiei de lider pe segmentul centrelor comerciale", a declarat pentru ZF Carmen Adamescu, presedintele Consiliului de Administratie al Unirea Shopping Center.
In magazinul Unirea intra zilnic circa 40.000 de vizitatori, potrivit datelor companiei, ceea ce plaseaza centrul comercial pe primul loc in materie de trafic in Romania.
Dupa ce in mai anul trecut Zara prelua spatiul de circa 3.000 de metri patrati, ocupat anterior de magazinul de electronice si electrocasnice Media Galaxy al omului de afaceri Dan Ostahie, anul acesta intrarea brandului Bershka, al doilea ca vanzari dupa Zara in portofoliul Inditex, coincide cu plecarea unui alt nume important pe piata cosmeticelor, Ina Center.
Cum justifica proprietarii noile contracte
In locul rafturi