Google şi-a modificat semnificativ pagina principală pentru a contracara mişcările concurentului său direct, Microsoft Bing.
Principalul motor de căutare folosit în lume a trecut în această săptămână printr-un facelift care era aşteptat de mult de toţi utilizatorii Google. „Consumatorii nu trebuie decât să de relaxeze. Doar două motoare de căutare investesc puternic în acest moment, Google şi Microsoft”, a declarat Kevin Lee, preşedintele companiei de consultanţă Didit. „Utilizatorii vor fi cei mai câştigaţi”.
Google a modificat uşor logo-ul, foloseşte acum o serie de culori noi şi a început să ofere mai multe imagini în primele rezultate. Cea mai mare schimbare este o coloană de opţiuni, pe partea stângă, asemănătoare cu cea oferită de Bing. Google speră că astfel utilizatorii vor putea să găsească mai uşor ceea ce caută, a adăugat Marissa Mayer, vicepreşedinte la compania americană, potrivit usatoday.com.
Această schimbare survine la un an de la lansare motorului Bing, de la Microsoft, o versiune îmbunătățită a fost serviciului Windows Live. Bing deţine acum o cotă de piaţă de 11,7%, în Statele Unite, dar Google continuă să domine cu un procent de 65%.
Sursa: realitatea.net
Google şi-a modificat semnificativ pagina principală pentru a contracara mişcările concurentului său direct, Microsoft Bing.
Principalul motor de căutare folosit în lume a trecut în această săptămână printr-un facelift care era aşteptat de mult de toţi utilizatorii Google. „Consumatorii nu trebuie decât să de relaxeze. Doar două motoare de căutare investesc puternic în acest moment, Google şi Microsoft”, a declarat Kevin Lee, preşedintele companiei de consultanţă Didit. „Utilizatorii vor fi cei mai câştigaţi”.
Google a modificat uşor logo-ul, foloseşte acum o serie de culori noi şi a început să ofere mai multe ima