Producatorul de materiale de constructii AdePlast estimeaza in acest an cresterea veniturilor cu 15%-30%, de la 123 milioane lei (29 mil. euro) in 2009, pe baza restrangerii competitiei din cauza crizei si a reducerilor de pret. "In 2008 eram 60 de producatori de mortare uscate, iar astazi nu cred ca sunt activi mai mult de 15", a declarat proprietarul AdePlast, Marcel Barbut. In primele patru luni, veniturile companiei au crescut cu 13,6% fata de aceeasi perioada din 2009, de la 28,6 milioane lei la 32,5 milioane lei. Totodata, in luna aprilie veniturile s-au majorat cu 36,8%, de la 9,5 milioane lei, in aprilie 2009, la 13 milioane lei. "Vrem sa crestem cu minimum 15%, dar visam ca veniturile se vor majora cu peste 30%, dupa cum s-au miscat lucrurile in aprilie", a afirmat seful AdePlast. AdePlast a investit in acest an 600.000 de euro in a doua linie de ambalare de la fabrica din Ploiesti, va aloca o suma similara pentru marketing si va cheltui 700.000 - un milion de euro pentru 100-150 de masini de colorat, pentru distribuitorii locali ai companiei. Compania produce mortare adezive pentru placaje ceramice, gleturi, sape, pardoseli industriale si mortare mecanizate, vopsea si tencuieli decorative.
Producatorul de materiale de constructii AdePlast estimeaza in acest an cresterea veniturilor cu 15%-30%, de la 123 milioane lei (29 mil. euro) in 2009, pe baza restrangerii competitiei din cauza crizei si a reducerilor de pret. "In 2008 eram 60 de producatori de mortare uscate, iar astazi nu cred ca sunt activi mai mult de 15", a declarat proprietarul AdePlast, Marcel Barbut. In primele patru luni, veniturile companiei au crescut cu 13,6% fata de aceeasi perioada din 2009, de la 28,6 milioane lei la 32,5 milioane lei. Totodata, in luna aprilie veniturile s-au majorat cu 36,8%, de la 9,5 milioane lei, in aprilie 2009, la 13 milioane lei. "Vrem sa crestem cu mini