Numărul clienţilor UPC România a scăzut în primul trimestru cu peste 30.000, la 1,219 milioane, de la 1,249 milioane la sfârşitul anului trecut, principalul segment afectat fiind serviciile de cablu TV analog, în condiţiile în care afacerile companiei sunt influenţate de competiţia dură din piaţă. "În pofida performanţelor pozitive de pe aceste pieţe (Polonia, Irlanda, Olanda, Belgia, Australia şi Germania - n.r.), continuăm să ne confruntăm cu presiuni competiţionale sub
Numărul clienţilor UPC România a scăzut în primul trimestru cu peste 30.000, la 1,219 milioane, de la 1,249 milioane la sfârşitul anului trecut, principalul segment afectat fiind serviciile de cablu TV analog, în condiţiile în care afacerile companiei sunt influenţate de competiţia dură din piaţă.
"În pofida performanţelor pozitive de pe aceste pieţe (Polonia, Irlanda, Olanda, Belgia, Australia şi Germania - n.r.), continuăm să ne confruntăm cu presiuni competiţionale substanţiale în Ungaria şi România, care ne afectează rata de creştere a veniturilor în Europa Centrală şi de Est", se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, din care face parte şi compania olandeză UPC Holding.
Scăderea numărului total al clienţilor a fost însoţită de o reducere a numărului de abonamente la serviciile UPC, de la 1,667 milioane unităţi la finele lui 2009 la 1,643 milioane la 31 martie 2010, potrivit raportului citat.
UPC România a înregistrat un declin puternic al bazei de utilizatori pe serviciile de cablu TV analog, de la 837.600 la 791.100, în timp ce, pe cablu digital, compania şi-a sporit numărul clienţilor de la 231.000 la 245.600. Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH), compania avea, la finele primului trimestru, 182.600 de clienţi, ceva mai mulţi faţă de nivelul de 181.000 de la sfârşitul anului trecut.
Astfel, pe serviciile video, numărul clienţilor U