Cu un an în urmă, dealerii auto din Rusia nu ştiau cum să scape de stocurile de maşini, dar acum se văd în situaţia inversă. Aceştia nu ştiu de unde să ia maşinile pe care sunt dornici să le cumpere ruşii. În saloanele auto din marile oraşe ale Rusiei lipsesc majoritatea modelelor populare, iar în unele regiuni ale Federaţiei Ruse, oamenii aşteaptă şi opt luni pentru un Logan sau un Sandero. În prezent, cetăţenii ruşi sunt nevoiţi să aştepte câte 1,5 luni pentru modelele Lada Kalina, Samara şi Priora şi câte trei luni pentru mărcile Opel şi Chevrolet. Însă, toate recordurile la acest capitol sunt doborâte de modelele populare de la Renault: Logan şi Sandero. ”Cererea la aceste modele era oricum foarte mare, iar odată cu implementarea programului de reînnoire a parcului auto, fluxul de clienţi s-a majorat şi mai mult. Drept rezultat, pentru un Sandero poţi aştepta şi cinci luni”, declară directorul grupului Rolf, unitate de comercializare a modelelor Renault, Serghei Şerbinin. În unele regiuni ale Rusiei, pentru un Sandero şi Logan se aşteaptă şi opt luni, confirmă reprezentanta Renault în Rusia, Oxana Nazarova. Potrivit acesteia, toate autoturismele Logan şi Sandero ce urmează să fie fabricate până la sfârşitul anului au fost deja distribuite şi nu există maşini necontractate.
Autori: A.B.
Cu un an în urmă, dealerii auto din Rusia nu ştiau cum să scape de stocurile de maşini, dar acum se văd în situaţia inversă. Aceştia nu ştiu de unde să ia maşinile pe care sunt dornici să le cumpere ruşii. În saloanele auto din marile oraşe ale Rusiei lipsesc majoritatea modelelor populare, iar în unele regiuni ale Federaţiei Ruse, oamenii aşteaptă şi opt luni pentru un Logan sau un Sandero. În prezent, cetăţenii ruşi sunt nevoiţi să aştepte câte 1,5 luni pentru modelele Lada Kalina, Samara şi Priora şi câte trei luni pentru mărcile Opel şi