- Comentariu - nr. 542 / 7 Mai, 2010 Specialisti din cadrul CNADNR au explicat de ce avem atatea drumuri proaste si cauza pentru care, anual, autoritatile au nevoie de circa doua miliarde de lei (500 de milioane de euro) pentru intretinerea retelei de drumuri. "Cea mai mare problema _ spun ei _ este ca drumurile de la noi (din Romania, adica, n.n.) nu au fundatie. Prin 1950 s-a facut innegrirea drumurilor, turnandu-se pe drumurile de pamant un strat de bitum, ca sa nu se mai ridice praful. Prin 1960 _ adauga specialistii CNADNR _ s-a turnat si un strat de asfalt. Oamenii trebuie sa fie constienti ca drumurile de la noi din tara nu sunt construite precum cele din statele europene. Avem putine drumuri nationale construite de la zero, care au si fundatii, drumuri care inca nu ne creeaza probleme. Trebuie avut in vedere si faptul ca sarcina de calcul a crescut treptat de-a lungul timpului, de la 6 tone la 8 tone, apoi la 9,1 tone, iar acum este de 11,5 tone, precum si intensitatea traficului", au explicat specialistii din cadrul CNADNR, citati de Mediafax. Or, la asa reteta, asa drumuri… GHEORGHE GIURGIU - Comentariu - nr. 542 / 7 Mai, 2010 Specialisti din cadrul CNADNR au explicat de ce avem atatea drumuri proaste si cauza pentru care, anual, autoritatile au nevoie de circa doua miliarde de lei (500 de milioane de euro) pentru intretinerea retelei de drumuri. "Cea mai mare problema _ spun ei _ este ca drumurile de la noi (din Romania, adica, n.n.) nu au fundatie. Prin 1950 s-a facut innegrirea drumurilor, turnandu-se pe drumurile de pamant un strat de bitum, ca sa nu se mai ridice praful. Prin 1960 _ adauga specialistii CNADNR _ s-a turnat si un strat de asfalt. Oamenii trebuie sa fie constienti ca drumurile de la noi din tara nu sunt construite precum cele din statele europene. Avem putine drumuri nationale construite de la zero, care au si fundatii, drumuri care in