In urma cu 15 ani, cel putin o nava de pasageri pleca zilnic in cursa regulata din fata capitaniei din Galati. Acum in larg din orasul-port nu se poate iesi decat cu navele de agrement.
Cursele de transport pasageri intre Galati si celelalte orase mari riverane fluviului, precum Braila si Tulcea, cu vapoarele Transilvania, Muntenia si Banat, au devenit o amintire.
Asta pentru ca dupa privatizarea Navrom, s-a renuntat la cursele regulate, navele ramanand in patrimoniul companiei la Delta Tulcea, flota ruginind. Momentan, galatenii pot doar urca la bordul unei nave prin inchirierea numai la intreaga capacitate, adica 30 locuri fiecare, a celor doua vaporase de agrement detinute de doua societati private, anume vasul Kaplan al firmei Europa SRL, care detine si restaurantul Malnas si de Danube River al firmei Vega'93 SA, firma care detine si un cataraman.
In weekend sunt iesiri pe Dunare pana la Braila, pretul fiind de 30 de lei de persoana. Vinerea se pleaca la Sulina doar daca sunt solicitari, iar intoarcerea este duminica, biletele costand in acest caz 600 de lei.
In urma cu 15 ani, cel putin o nava de pasageri pleca zilnic in cursa regulata din fata capitaniei din Galati. Acum in larg din orasul-port nu se poate iesi decat cu navele de agrement.
Cursele de transport pasageri intre Galati si celelalte orase mari riverane fluviului, precum Braila si Tulcea, cu vapoarele Transilvania, Muntenia si Banat, au devenit o amintire.
Asta pentru ca dupa privatizarea Navrom, s-a renuntat la cursele regulate, navele ramanand in patrimoniul companiei la Delta Tulcea, flota ruginind. Momentan, galatenii pot doar urca la bordul unei nave prin inchirierea numai la intreaga capacitate, adica 30 locuri fiecare, a celor doua vaporase de agrement detinute de doua societati private, anume vasul Kaplan al firmei