Oare câte întrebări îşi pun despre lumea exterioară fetele crescute la mănăstire?, se întreba Alexandre Dumas-fiul în romanul Dama cu camelii, arătând că izolarea de tentaţie conduce doar spre sporirea şi, apoi, la îmbrăţişarea acesteia. Cam aşa a fost şi cu românul şi sexul. Ţinută în lesă zeci de ani, excitarea sexuală a românului a explodat ca un coş plin de puroi. Ce s-a vindecat şi ce s-a infectat, încercăm să vedem mai jos.
E greu să vorbeşti despre sex fără adjective dezlipite de propria părere. Dar încerc, şi voi folosi doar acele adjective desprinse din observarea cu ochiul, nu din corelarea ochiului cu mintea. De ce? Pentru că omul priveşte diferit sexul, iar dacă într-o dezbatere despre acest subiect vorbesc habotnici sau obsedaţi, nu se va ajunge niciodată la vreo concluzie interesantă.
Nu am iscodit patul conjugal al nimănui, deoarece nu ne interesează atât intimitatea, cât imaginea publică a sexului. Adică nu cum vorbeşti în cuplu despre acest subiect, ci cum îl priveşti în ansamblu. Aşa că am fost la Eros Show, de unde o să povestesc fără adjectivele de care vorbeam mai sus.
Eros Show sau cât de american e sexul românesc
Lume multă. Maşini parcă şi mai multe, de parcă fiecare om de aici ar fi venit cu două. Pe parbrizul maşinilor, reclame la saloane erotice care promit satisfacţie garantată la preţ de masaj erotic.
Intrare: 35 de lei. Nişte bodyguarzi care lase umbre lungi pe mozaicul Sălii Polivalente îţi indică intrarea spre lumea erotică promisă în bannerele agăţate prin toată Capitala. Când intri, în dreapta ai un sex-shop, iar în stânga, după nişte bare de striptease de care stau agăţate două fete, se desfăşoară un bar spre care oameni transpiraţi (deşi nu e foarte cald) vin cu pas întins.
Îşi iau băutura, apoi se întorc spre o scenă pătrată. Pe ea, o motocicletă şi un scaun din piele,