Centrul Piteştiului s-a transformat în pistă de curse. Sute de piteşteni au ignorat ploaia şi au aplaudat reprezentaţiile piloţiilor de raliu care au făcut drifturi şi viraje spectaculoase chiar în centrul oraşului.
Deşi Rally Show a început cu două ore mai târziu decât era programat, piteştenii au avut răbdare pentru a vedea reprezentaţiile piloţilor de raliu. Nici măcar ploaia deasă care s-a pornit nu i-a descurajat pe spectatori, aceştia ocupând cele mai bune locuri, la intesecţia dintre Străzile Egalităţii şi Calea Craiovei.
De aici au putut admira în voie drifturile care au fost şi mai spectaculoase pe asfaltul ud, dar şi virajele spectaculoase. Cel mai aplaudat a fost pilotul piteştean, Valentin Porcişteanu, care a făcut senzaţie cu Mitsubishi-ul său.
Tăriceanu la volanul unei maşini de epocă
La ora 10.00 în parcul închis din Piaţa Vasile Milea erau deja adunate toate maşinile care participau la spectacol. 10 automobile de curse de epocă, adevărate bijuterii pe patru roţi s-au aliniat la startul competiţiei, acestea fiind cele mai admirate şi fotografiate din cadrul întregii competiţii.
Fostul premier, Călin Popescu Tăriceanu a pilotat o Lancia Fulvia HF 1600 din 1970, avându-i pe post de copiloţi pe soţia sa şi fiul cel mic. La Raliul Argeşului au mai evoluat şi Nicolae Iordache, cu un Renault 12 Gordini din 1972, Aldo Sforza cu un Morgan V8 Supercharger din 1980, Alexandru Ciolan cu un MGC GT din 1968, Şerban Enache la volanul unei Alfa Romeo GT din 1969, Cristian Stoian cu un Opel Rekord 1900 din 1968, Mircea Ionescu a pilotat un Porsche 911 Taga 2,7 din 1972, Costin Ganescu un Porsche 911 2.4 din 1973, Valentin Matei un Fiat 128 Rally Gr 2 din 1974, iar cea mai veche “Doamnă de altădată” a fost o Alfa Romeo 1600 SS din 1965, condusă de Horia Popescu.
Fanii sportului cu motor au putu admira în Piaţa