Body-ul extensibil pentru copii, invenţie recompensată la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, a adus-o pe Andreea Marin Bănică în vizorul investitorilor. Fosta vedetă TV mizează pe colaborarea cu creatoarea de modă Irina Schrotter pentru trecerea la producţia de masă. Prezenţa Andreei Marin la Salonul de Invenţii de la Geneva a culminat, neaşteptat pentru vedetă, cu o medalie de aur. „Nu am plănuit nimic, a fost pur şi simplu fetiţa mea şi nevoile
Body-ul extensibil pentru copii, invenţie recompensată la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, a adus-o pe Andreea Marin Bănică în vizorul investitorilor. Fosta vedetă TV mizează pe colaborarea cu creatoarea de modă Irina Schrotter pentru trecerea la producţia de masă.
Prezenţa Andreei Marin la Salonul de Invenţii de la Geneva a culminat, neaşteptat pentru vedetă, cu o medalie de aur. „Nu am plănuit nimic, a fost pur şi simplu fetiţa mea şi nevoile ei şi uite aşa am ajuns în situaţia de a face o asemenea inovaţie. Abia apoi am inclus produsul ca parte într-o linie dedicată bebeluşilor, denumită Violet“, explică pentru Capital Andreea Marin Bănică. „Deşi mi se părea o idee prea simplă ca să merite atenţie, cei apropiaţi m-au sfătuit să înregistrez invenţia. I-am ales un nume inspirat de fetiţa mea. Nu mă omor după englezisme, dar cum este o inovaţie care are perspective şi în afara ţării, mi-a fost sugerată înregistrarea mărcii într-o formă general valabilă“, adaugă vedeta, menţionând că până să îl înregistreze la organismele de specialitate a căutat, fără succes, timp de luni de zile, un produs asemănător atât în România, cât şi în străinătate, identificând astfel o nevoie neacoperită pe piaţă.
Un produs pentru hipermarketuri
Procesul de înregistrare a mărcii i-a scos din buzunar câteva mii de euro, suma putând urca până la 10.000 de euro, dacă va decide să îşi asigure p