Touchscreen, cameră foto cât mai performantă, procesor de mare viteză şi, dacă se poate, Android. Sunt reperele celor mai recente modele de telefoane mobile lansate pe piaţa locală. În rezultatele financiare ale Orange România, contribuţia serviciilor de date la veniturile totale din servicii raportate în primul trimestru a fost de 13,8%, faţă de 12,4% cât era anul trecut. „Pe lângă acoperirea extinsă şi performanţa reţelei de date Orange, un alt factor care a contrib
Touchscreen, cameră foto cât mai performantă, procesor de mare viteză şi, dacă se poate, Android. Sunt reperele celor mai recente modele de telefoane mobile lansate pe piaţa locală.
În rezultatele financiare ale Orange România, contribuţia serviciilor de date la veniturile totale din servicii raportate în primul trimestru a fost de 13,8%, faţă de 12,4% cât era anul trecut. „Pe lângă acoperirea extinsă şi performanţa reţelei de date Orange, un alt factor care a contribuit esenţial la această creştere a fost introducerea ofertelor cu smartphone la tarife accesibile pentru toţi clienţii“, precizează compania. „Astfel, vânzările de smartphone-uri în primul trimestru al acestui an s-au dublat faţă de anul precedent“.
Aşa încât nu trebuie să mire că producătorii continuă să lanseze pe piaţa locală cele mai noi modele de telefoane mobile. Astfel, printre cele mai recente lansări se numără HTC Desire şi HTC Legend, dar şi Samsung Galaxy Spica sau Nokia X6. Asta nu înseamnă că telefoanele ieftine au dispărut din ofertele producătorilor, însă scăderea din ultimul timp a preţurilor şi inovaţiile din domeniu au făcut ca smartphone-urile să fie în continuare vedetele pieţei.
„Există o preferinţă crescută pentru telefoanele high-end, nu neapărat datorită unor convingeri ale cumpărătorilor legate de statutul social, ci mai degrabă datorită varietăţii funcţiilor pe care le îndeplinesc aces