Proiectul de lansare a Domestos BactiStop a fost adjudecat de agenţiile Lowe şi Lowe PR în urma unei licitaţii derulate la începutul anului. Desfăşurarea de forţe se va încheia în luna iunie. "Suntem mândri să ne raliem luptei împotriva microbilor din toaletă într-o manieră atât de creativă şi spectaculoasă. Cred că prin această campanie vom reuşi să nimicim nu doar bacteriile, ci şi prejudecăţile legate de limitele comunicării, dovedind că ne putem surprinde consumatorii în cel mai neaşteptat mod...chiar şi în baie! Mulţumim Unilever pentru încredere şi vizionarism", spune Manuela Zidaru - Senior PR Executive Lowe PR.
Ofensiva are la bază o strategie complexă, integrată care implică mobilizarea resurselor Lowe şi Lowe PR pe toate fronturile: de la creaţie şi PR, la activări in store şi campanie pentru retailers. În plus, strategia şi tacticile de comunicare dezvoltate de Lowe şi Lowe PR vor fi exportate şi în Bulgaria, Serbia şi Macedonia.
Proiectul de lansare a Domestos BactiStop a fost adjudecat de agenţiile Lowe şi Lowe PR în urma unei licitaţii derulate la începutul anului. Desfăşurarea de forţe se va încheia în luna iunie. "Suntem mândri să ne raliem luptei împotriva microbilor din toaletă într-o manieră atât de creativă şi spectaculoasă. Cred că prin această campanie vom reuşi să nimicim nu doar bacteriile, ci şi prejudecăţile legate de limitele comunicării, dovedind că ne putem surprinde consumatorii în cel mai neaşteptat mod...chiar şi în baie! Mulţumim Unilever pentru încredere şi vizionarism", spune Manuela Zidaru - Senior PR Executive Lowe PR.
Ofensiva are la bază o strategie complexă, integrată care implică mobilizarea resurselor Lowe şi Lowe PR pe toate fronturile: de la creaţie şi PR, la activări in store şi campanie pentru retailers. În plus, strategia şi tacticile de comunicare dezvoltate de Lowe şi Lowe PR vor f