Indiferent de segmentul pe care il acopera, majoritatea magazinelor vor sa isi vanda produsele sau serviciile online. Chiar daca angajati o companie care sa se ocupe de partea online a business-ului, dumneavoastra sunteti expertul in ceea ce vindeti, iar implicarea dumneavoastra este categorica pentru succesul site-ului.
Chiar daca folositi solutii preinstalate sau construiti un site intr-un sistem open source, este foarte important sa va implicati in crearea acestuia. Dumneavoastra trebuie sa creati lista de produse, iar fiecare produs trebuie sa fie unic, sa aiba un pret si o descriere. In functie de ce vindeti aveti mai multe modalitati de vanzare, sustin specialistii revistei Entrepreneur.
In afara de informatii, veti avea nevoie de imagini ale produselor dumneavoastra sau recomandari pentru produsele digitale. Trebuie sa petreceti un timp pentru a va familiariza cu aplicatiile de editare a imaginilor. De asemenea, este recomandata fotografierea pozelor pentru fiecare model si chiar pentru fiecare culoare a unui produs. Daca vindeti produse digitale ca muzica sau carti electronice, trebuie sa creati produse de proba pentru vizitatorii site-ului, cum ar fi doua pagini dintr-o carte sau o portiune de 30 de secunde dintr-o melodie.
Magazinele online trebuie sa accepte plata prin carti de credit. Puteti sa va adresati unei banci si deschideti un cont de comerciant sau puteti colabora cu o companie de servicii de acest tip. Procesarea cartilor de credit poate fi integrata in solutiile preinstalate sau sunt detinute de servicii ca PayPal sau Google. Inainte de a face o astfel de decizie trebuie sa va ganditi la audienta dumneavoastra.
Puteti integra mai multi procesatori in sistemul de cumparaturi, insa este important sa stiti ca utilizatorii sunt oameni si se pot ivi greseli. Tiparirea seriei contului de credit si tastarea gresita a codului postal