Verbatim, liderul european pe piaţa de medii optice de stocare, a comercializat anul trecut în Europa peste 50 de milioane de dischete şi nu dă semne că ar renunţa prea curând la producerea acestui mediu de stocare. Verbatim nu urmează exemplul japonezilor de la Sony, liderul pieţei de dischete cu o cotă de 70%, care a anunţat că nu va mai produce dischete din luna martie a anului viitor, şi va continua să producă acest mediu de stocare. În Japonia s-au vândut anul trecut 12 m
Verbatim, liderul european pe piaţa de medii optice de stocare, a comercializat anul trecut în Europa peste 50 de milioane de dischete şi nu dă semne că ar renunţa prea curând la producerea acestui mediu de stocare.
Verbatim nu urmează exemplul japonezilor de la Sony, liderul pieţei de dischete cu o cotă de 70%, care a anunţat că nu va mai produce dischete din luna martie a anului viitor, şi va continua să producă acest mediu de stocare.
În Japonia s-au vândut anul trecut 12 milioane de dischete. Potrivit cifrelor Verbatim, vânzările în Europa au însumat 50 milioane de unităţi în 2009, cu o cerere puternică în Europa de Est.
„În 2010 discheta încă mai este folosită pe scară largă pentru anumite aplicaţii pentru că permite stocarea uşoară a cantităţilor mici de date şi este de asemenea foarte ieftină. Numărul mare de unităţi floppy deja instalate permite folosirea în continuare a acestui mediu de stocare atât în case, cât şi în medii profesionale: autorităţi şi în industrie (ex: controlul maşinilor, tastaturi). În consecinţă cererea rămâne constantă”, se arată într-un comunicat Verbatim.
„Ca lider şi specialist media, Verbatim va continua totuşi să asigure existenţa acestui mediu de stocare la nivel mondial”, se mai arată în comunicat. Compania Verbatim a fost înfiinţată în anul 1969 şi este o subsidiară a Mitsubishi Chemical Group din anul 1990.
SURSA: Verba