Ferrari, constructorul italian de maşini sport, nu va produce niciodată automobile în patru uşi, potrivit lui Amedeo Felisa, CEO Ferrari. Ferrari duce mai departe tradiţia construirii maşinilor cu două uşi. „Aşa cum ar spune Enzo Ferrari, fondatorul companiei, nu vom construi niciodată maşini în patru uşi”, a declarat Amedeo Felisa, citat de revista britanică Autocar. „Rând pe rând, toţi competitorii mărcii Ferrari au cedat dorinţei de a-şi exti
Ferrari, constructorul italian de maşini sport, nu va produce niciodată automobile în patru uşi, potrivit lui Amedeo Felisa, CEO Ferrari.
Ferrari duce mai departe tradiţia construirii maşinilor cu două uşi. „Aşa cum ar spune Enzo Ferrari, fondatorul companiei, nu vom construi niciodată maşini în patru uşi”, a declarat Amedeo Felisa, citat de revista britanică Autocar.
„Rând pe rând, toţi competitorii mărcii Ferrari au cedat dorinţei de a-şi extinde gama şi au produs maşini în patru uşi. Nu şi Ferrari”, susţine Felisa. Astfel, pentru modele ca Porsche Panamera sau Aston Martin Rapide nu va exista un rival din Maranello.
Ferrari în patru uşi, numai pentru sultanul Bruneiului
E adevărat, Ferrari a arătat publicului în 1980 un concept în patru uşi numit Pinin, iar o comandă specială pentru sultanul Bruneiului, carosată de Pininfarina, a avut patru uşi. Însă absolut toate maşinile produse în serie de marcă de-a lungul timpului au ţinut de filozofia celor două uşi.
„Sincer vorbind, nimeni nu cere un Ferrari în patru uşi. Dacă doriţi un Ferrari în patru uşi, aveţi la dispoziţie un Maserati. Noi existăm de 60 de ani şi n-am avut niciodată nevoie de patru uşi. Ce înseamnă „niciodată” nu ştiu, dar unul dintre punctele forte ale mărcii Ferrari este obstinaţia de a păstra produsele aşa cum trebuie. Nu spun că patru uşi ne-ar afecta imaginea, dar ele nu fac parte din moştenirea noastră,” a spus Felisa.