Netopia Sistem, operatorul serviciului web2sms, cel mai folosit serviciu de comunicare mobilă din România, estimează că volumul informărilor şi textelor promoţionale prin SMS trimise de companii va atinge în acest an pragul de 90 de miloane de mesaje, în creştere cu aproape 30% comparativ cu 2009. Compania Netopia Sistem va asigura în acest an livrarea a 60% dintre aceste mesaje, adică circa 54 de miloane de SMS-uri. În 2009, prin platforma web2sms s-au trimis 35 de milioane de mes
Netopia Sistem, operatorul serviciului web2sms, cel mai folosit serviciu de comunicare mobilă din România, estimează că volumul informărilor şi textelor promoţionale prin SMS trimise de companii va atinge în acest an pragul de 90 de miloane de mesaje, în creştere cu aproape 30% comparativ cu 2009.
Compania Netopia Sistem va asigura în acest an livrarea a 60% dintre aceste mesaje, adică circa 54 de miloane de SMS-uri. În 2009, prin platforma web2sms s-au trimis 35 de milioane de mesaje, aproximativ 50% din totalul pieţei care a avut un volum de 70 de milioane de SMS-uri.
Din numărul total de mesaje trimise în 2009 de companii către clienţii actuali sau potenţiali, aproximativ 80% au fost diverse înştiinţări, restul de 20% fiind mesaje de marketing.
Pentru a realiza aceste campanii directe, firmele vor aloca în 2010 un buget de aproximativ 3,2 milioane de euro, în creştere cu circa 30% comparativ cu 2009.
„Creşterea se vede de la lună la lună, spre exemplu în aprilie am înregistrat un record absolut în ceea ce priveşte numărul de mesaje trimise, peste 4 milioane prin platforma noastră”, a declarat Antonio Eram, CEO Netopia Sistem.
Cele mai interesate de această metodă de comunicare sunt instituţiile financiar-bancare, cu 50% din volumul SMS-urilor trimise, urmate de companii din FMCG, cu 30%. Şi firmele din telecomunicaţii, turism, auto si